2011年6月20日星期一

ゞ英语下午茶第七期:生活不在于你有一副好牌

英语下午茶第七期:如果老天让一样东西变得强大,就是让它去抗争。
英语下午茶:生活不在于你有一副好牌| jiaren.org


1、I have found the paradox, that if you love until it hurts, there can be no more hurt, only more love.
我发现一件很矛盾的事:当你爱到痛时,痛就会消失,只剩下了爱。

2、Don’t say you love me unless you really mean it, because I might do something crazy like believe it.
不要说爱我,除非你是认真的。因为我也许会做出疯狂的事,比如相信你。

3、Life is short. There is no time to leave important words unsaid.
生命很短暂,别把那些重要的话憋着,会没有时间说的。

4、Worrying never stops the bad stuff from happening. It just keeps you from enjoying the good.
忧虑并不能阻止不好的事情发生,它只能阻止你享受生活中的美好!

5、Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end.
每件事最后都会是好事。如果不是好事,说明还没到最后。

6、Don’t count the number of friends you have, but the number of friends you can count on.
不要在意你的朋友的数目,而是有多少真正靠谱。

7、Estee Lauder: When I thought I couldn’t go on, I forced myself to keep going. My success is based on persistence, not luck.
雅诗·兰黛:当我以为我无法继续走下去时,我强迫自己要继续前进。我的成功是基于我的坚持,并非运气。

8、In prosperity, our friends know us; in adversity, we know our friends.
在富贵时,朋友会认识我们;在患难时,我们会认识朋友。

9、Love may be the sweetest thing here on earth but friendship is the spice that makes life more wonderful.
爱情是世界上最美妙的东西,友情则是让生活变得更精彩的调味品。

10、Before I met you I never knew what it was like; to look at someone and smile for no reason.
没有遇到你之前,我从来没想到自己会这样,毫无缘由的对着一个人傻笑。

11、Protect her, fight for her, kiss her, love her, hold her, laugh with her. But don’t make her fall, if you don’t plan to catch her.
保护她,争取她,吻她,爱她,拥抱她,和她一起欢笑。但若你没有打算一直守护她,请别让她堕入爱河。

12、《Lost》: The struggle is nature’s way of strengthening it.
《迷失》:如果老天让一样东西变得强大,就是让它去抗争。

13、If someone does not see you in their future, maybe it’s time to put them in the past.
如果某人的未来没有你,也许是时候把Ta丢到过去了。

14、All ending are also beginings.
所有结局都是一个新的开始。

15、Never make somebody your everything, cause when they’re gone, you’ve got nothing。
无论如何,不能让某个人成为你的全部。若是有天他们离开了,你将一无所有。

16、Tears clean the face of the weak but refresh the strong.
弱者以泪洗面,强者因泪振作。

17、It isn’t the burdens of today that drive men mad. It is the regrets over yesterday and the fear of tomorrow. Regret and fear are twin thieves who rob us of today.
导致人们疯狂的往往不是今日的沉重,而是对昨日的懊悔和对明日的畏惧。懊悔和畏惧如同一对孪生的窃贼,偷走了我们的今天。

18、Everyone of the people who says she or he does’n want to be in love. There must be someone without possibility in their hearts.
每个嘴里说不想恋爱的人,心里都装着一个无法拥有的人。

19、I hate your eyes, I hate your lips, I hate your hugs, I hate the way you walk, I hate how you make me smile, I hate how you don’t like me, and, I hate how much I like you.
我恨你的眼睛,你的嘴唇,你的拥抱,你的走路方式,我也恨你逗我笑,恨你不喜欢我。同时,我恨我自己这么的喜欢你。

20、Life consists not in holding good cards but in playing those you hold well.
生活不在于你有一副好牌,而在于你如何打好手上的这副牌。

没有评论:

发表评论